Avaldus ei ole veel Seesamile saadetud. Kui andmed ning failid on sisestatud, vajuta „Salvesta avaldus“.

Reisikindlustuste kahjuavaldus

Kahjust tuleb teatada Seesamile esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui kolme tööpäeva jooksul pärast kindlustusjuhtumi toimumist. Kahjuavalduse edastamiseks palun täitke allolev kahjuvorm võimalikult täpse infoga. Korrektselt täidetud kahjuavalduse saab koheselt edastada kahjukäsitlejale. Kui tekib vajadus saadud infot täpsustada, võtame teiega ise ühendust.

Kinnitus Teie kahjuavalduse esitamisest saadetakse kahjuavalduses märgitud e-posti aadressile. Kui e-kirja ei ole saabunud ühe tunni jooksul, siis palun proovige avaldus uuesti esitada või võtke ühendust telefonil 628 1700
* Tärniga väljad on KOHUSTUSLIKUD!

Luminori krediitkaardi kindlustuse alusel hüvituse taotlemiseks täitke avaldus siin!

Kindlustatud isik


Mis juhtus *


Juhtumi toimumise aeg ja koht

Kas sul on samalaadi leping teise kindlustusseltsiga? *


Kahju suurus

    Vali failid...
    Lisaks palume esitada juhtumiga seotud dokumendid - pildid kahjust, vara puhul soetusdokumendid (kui on olemas), tõendid või aktid kahju põhjuse kohta (kui on olemas), võimalusel remondipakkumine.
    Vormingud: jpg, jpeg, png, txt, doc, cdoc, ddoc, docx, docm, pdf, xlsx, xls, htm, html, asic, asice, xml, gif, mov, mp3, mp4, zip, rar, msg, bmp, ts, dav, avi, tmp, tif, tiff

    Hüvitise saaja


    Kui avalduse väljad on korrektselt täidetud, vajutage "Salvesta avaldus" ja Teid suunatakse teisele lehele. Kui avaldusel on mingi väli täitmata, suunatakse Teid väljale, kus informatsioon pole korrektne.

    Katkesta

    Sisene Seesami iseteenindusse


    Logi sisse Mobiil ID-ga


    Logi sisse ID-kaardiga

    Logi sisse Smart ID-ga


    Sisene läbi panga